Skip to content

#NNER #အဖြဲ႔ဝင္ #ကိုရဲဝင္းမွ #ႏိုုင္ငံလံုုးဆိုုင္ရာေက်ာင္းသားထုုအေရးေပၚအစည္းေဝး၏ ဆံုုးျဖတ္ခ်က္အေပၚ …

November 17, 2014

 

 

 

National Network for Education Reform – NNER

ႏိုုင္ငံလံုုးဆိုုင္ရာေက်ာင္းသားထုုအေရးေပၚအစည္းေဝး၏ ဆံုုးျဖတ္ခ်က္အေပၚ NNER ၏ သေဘာထားထုုတ္ျပန္ခ်က္ကို (၁၇.၁၁.၂၀၁၄) ခုႏွစ္တြင္ ထပ္မံ၍ ပူးေပါင္းေထာက္ခံၾကေသာ အရပ္ဖက္လူ႔အဖြဲ႔အစည္းမ်ား…….
———————————————————-
1) Pinnya Tagar Academy
2) Kachin Education Initiative Network
3) Kachin Peace Network
4) Kachin Women Peace Network
5) The Seagull
6) National Youth Congress
7) Center for Youth and Social Harmony
8) Kachin Youth Organization
9) Tai Youth Network
10) Ta Ang Student and Youth Organization (TSYU)
11) Ethnic Youth Network
12) MIT Students
13) PYO-Paoh Youth Organization
14) Civil Authorized Negotiate Organization-CAN-Org
15) Research and Translation Consultancy Cluster
16) Shan State Kachin Lawyers Network
17) Myanmar Open-Eyes Social Action (MOSA)

10644641_764711160269035_5155074020894520742_o

NNER အဖြဲ႔ဝင္ ကိုရဲဝင္းမွ
ႏိုုင္ငံလံုုးဆိုုင္ရာေက်ာင္းသားထုုအေရးေပၚအစည္းေဝး၏ ဆံုုးျဖတ္ခ်က္အေပၚ NNER ၏ သေဘာထားထုုတ္ျပန္ခ်က္ကို ဖတ္ၾကားစဥ္
————————————————————-
ႏိုုင္ငံလံုုးဆိုုင္ရာေက်ာင္းသားထုုအေရးေပၚအစည္းေဝး၏ ဆံုုးျဖတ္ခ်က္အေပၚ NNER ၏ သေဘာထားထုုတ္ျပန္ခ်က္။
————————————————————-
ေန႔စြဲ။ ၂ဝ၁၄ ခုုႏွစ္၊ ႏိုုဝင္ဘာလ ၁၆ ရက္။
———————————————–
ပညာေရးစနစ္ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးႏုုိင္ငံလံုုးဆိုုင္ရာကြန္ရက္ (NNER) သည္ လႊတ္ေတာ္ႏွင့္အစိုုးရတိုု႔မွ အတည္ျပဳျပ႒ာန္းခဲ့သည့္ အမ်ိဳးသားပညာေရးဥပေဒအေပၚ ႏိုုင္ငံလံုုးဆိုုင္ရာေက်ာင္းသားထုုအေရးေပၚ အစည္းအေဝး၏ ဆံုုးျဖတ္ခ်က္ႏွင့္ ဒီမိုကေရစီပညာေရးလွဳပ္ရွားမႈမ်ားကိုု အျပည့္အဝေထာက္ခံပါသည္။
အဆိုုပါ အမ်ိဳးသားပညာေရးဥပေဒသည္ ေက်ာင္းသားျပည္သူမ်ား၏ဆႏၵသေဘာထားမ်ားကိုု မ်က္ကြယ္ျပဳ၍ ဒီမိုုကေရစီစံႏႈန္းမ်ားႏွင့္ ဆန္႕က်င္ကာ ေရးဆဲြအတည္ျပဳထားျခင္းျဖစ္ေသာေၾကာင့္ လႊတ္ေတာ္ႏွင့္အစိုုးရတိုု႔က တာဝန္ရွိမႈ၊ တာဝန္ယူမႈ၊ အေလးထားမႈတိုု႕ႏွင့္အတူ ျပန္လည္သံုုးသပ္ျပင္ဆင္ရန္ အေလးအနက္ တိုုက္တြန္းလုုိက္ပါသည္။
အမ်ိဳးသားပညာေရးဥပေဒသည္ ႏိုုင္ငံသားတိုုင္း၏အေရးျဖစ္သည့္အတြက္ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူ မ်ား၏ ဆႏၵထုုတ္ေဖာ္မႈမ်ားကိုု မ်က္ကြယ္ျပဳ၊ လစ္လ်ဴရႈမည္ဆိုုပါက ျဖစ္ေပၚလာမည့္ အက်ဳိးဆက္မ်ားသည္ လႊတ္ေတာ္ႏွင့္ အစိုုးရတိုု႕၏ တာဝန္သာျဖစ္ေၾကာင္း သတိေပးအပ္ပါသည္။

ပညာေရးစနစ္ ျပဳျပဳင္ေျပာင္းလဲေရး ႏုုိင္ငံလံုုးဆိုုင္ရာကြန္ရက္ (NNER)
—————————————————————————-
NNER တြင္ ဦးေဆာင္ပါဝင္သည့္ အဖဲြ႕အစည္းႏွင့္ပုုဂၢိဳလ္မ်ား
၁။ ပညာရွင္မ်ား
၂။ ေက်ာင္းသားသမဂၢမ်ား
၃။ တကၠသိုုလ္ ဆရာ၊ ဆရာမအသင္းမ်ား
၄။ ဗုုဒၶဘာသာဘုုန္းေတာ္ႀကီးသင္ေက်ာင္းမ်ား
၅။ ခရစ္ယာန္အေျချပဳ ဓမၼတကၠသိုုလ္ႏွင့္ ေက်ာင္းမ်ား
၆။ တိုုင္းရင္းသားပညာေရး၊ စာေပႏွင့္ယဥ္ေက်းမႈအဖဲြ႕အစည္းမ်ား
၇။ မသန္စြမ္းပညာေရးအဖဲြ႔အစည္းမ်ား
၈။ ၈၈ မ်ိဳးဆက္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးႏွင့္ ပြင့္လင္းလူ႔အဖဲြ႕အစည္း
၉ ။ လူ႕ေဘာင္သစ္ ဒီမိုုကရက္တစ္ပါတီ
၁၀။ Educationalists Network
၁၁။ Thinking Classroom Foundation
၁၂။ ေပါင္းကူး

 

No comments yet

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: